2012年1月19日星期四

炒iPhone必備 Apple Store Checker - 開賣喇免費版

#18/JAN/2012 Update!!! - 支援Smartone iPhone 4S - 儲值咭組合。
有很多人要求我做埋Smartone,其實唔難....可能本身不是眼紅者,所以再改版既意慾不大。但現實中又有同事要求,咁即管支援埋Smartone喇。
新版本0.03使用方法都是一樣,但Smartone部份要等到真正開賣才知道Work唔Work,不過我估問題不大的。
另外Fix埋如果冇Network Connection時,會誤報iphone開賣的問題。

上星期首次投入炒賣iPhone行列,第一次感覺到炒iPhone那種不勞而獲的快感。
之後上網試試找有沒有程式可以長時間監察Apple Store,一有iPhone開賣就通知自己。

點知原來好多程式都係手機版,仲要收錢,都有唔少人買,有幾千個水魚,我即時心諗:(嘩~早知我早o的寫喇~)
Android Market : https://market.android.com/search?q=%E9%96%8B%E8%B3%A3&c=apps
App Store : http://itunes.apple.com/hk/app/id468658936?mt=8

呢句說話並不是馬後炮,我即使不是長時間在Apple Store打躉,但略有Web開發水平,而又懂得用Firebug之類的Debugger,花一點時間去分析一下Apple Store網頁就可以。

其實我有幾個想法係可以檢查Apple Store開賣情況,(以下內容含一點技術成份)

1. 用WebClient把Apple Store的頁面整個下載,如果字串長度有所變更,就進行通知。但這個方法有一定的誤中率。
2. 跟(1)一樣,下載網頁,不同的是偵測一下開賣時的綠色Checkout按鈕是否存在。但我沒有實行過,因為我寫這個Apple Store Checker時,沒有開賣,根本不知道那個按鈕的HTML含有什麼,是圖還是CSS3都不知道,但理論上是可行而且準確的。
3. 這個方法就是我程式使用的,直接模擬按下購買iPhone時的按鈕。當按下iPhone按鈕後,如果你用Firebug或類似IE Developer Tool監察Network活動時,你會發現Browser會Request一條URL,這條URL回應的內容已經十分明顯,如下圖。

20111221_171602_2-t.jpg

所以我要做的事十分簡單,只需要下載這個JSON字串做檢查已經可以,連deserialize那Json都不用。因為字串含有"暫無供應",那已不需要再問吧。

這個聖誕就送給各炒家一個程式,不用眼紅人了。
這個程式原理就如上述所說,不過我加入Timer每60秒做自動檢測,如果開賣的時候,那就大件事了。
右下角會有Notify彈出,程式本身都有Alert Window彈出,你不用怕會走漏眼。

程式本身開啟後會有一個藍色蘋果圖示在Windows右下方,點擊就可以開啟主畫面。而裡頭的Debug Mode其實是給我使用,Debug Mode是可以修改Json網址的,但不建議修改,除非有一天Apple Store把網址改了。
20111221_173517_4-t.jpg20111221_173431_3-t.jpg

原理,程式,用法就是這麼簡單,不要再花錢買那些App了。
Apple Store Checker下載網址 : http://dl.dropbox.com/u/19160547/Files/AppleStoreChecker.zip

#24/12/2011 Update
今天的流量嚇了一嚇,多了千多人到來,原來是高登眾巴打的捧場
而今天我自己終於都實際試驗到這程式,因為寫的時候到今天為止都沒有開賣,但今天早上10:10分左右,程式彈Pop-up,立即叫全公司所有人狗沖上Apple Store,証明程式是Work的。
但發現原來Apple Store是有配額制度。因為我的電腦和另外兩個同事的電腦,無論程式本身或實際上Apple Store都有不同的情況。

我自己在10:10am (左圖) 收到程式通知,上Apple Store,整個Checkout過程很快。同事A和同事B,遲過我上Apple Store幾分鐘,但奇怪的是程式沒通知,上Apple Store都是顯示未有得賣。
他們Clear Browser的Cache/Cookie,轉IE/FireFox/Chrome都是一樣。直到10:30am (右圖),他們才出現購買綠色按鈕。
所以我懷疑不只電話本身數量有限,而Apple Store是分批給人購買,並不是一開賣就全香港人都可以買到。
最後我仲發現自己打錯字,打左34GB...
20111224_ips4_sell_2-t.jpg20111224_ips4_sell_1-t.jpg

同埋我岩岩睇Post,話大陸人寫Bot Check埋係咪開賣,開賣仲自己買埋機,係就係有,
但係話"搵好多錢請左幾個精英編寫員黎寫",未免太誇張喇。
20111224_010424_7-t.jpg

其實呢o的Bot你地都可以寫到。
一般做Web Development或SQA既人,除左UnitTest呢類較Formal既測試,仲會有一樣o野,
你可以叫做WebTestAutomated Test。(較正確解說,自己上Google睇下係乜)
呢類Test正正就係可以做到自動檢查開賣,在某條件下,自己Click條Link,填埋Credit Card info等等。但當然寫呢類Test唔係o野少。
但Firefox就有一個叫iMacro既Extension俾你簡化做類似既事。其實Chrome都有,不過Chrome果個好Kai。
iMacro可以Load External Javascript去做Checking,網頁上既控制,當然有條件式Retry/Loop。

雖然我唔知大陸果款係點,但呢類都係Bot既一種。亦可以幫你地慳水慳力,我都想有條大水喉搵我寫個咁既o野。

33 則留言:

  1. 雖然我冇炒賣iphone,但係都多謝大大 share的舉動。 :hoho:

    回覆刪除
  2. Thank you, 之前我直接係 firefox 內用 plugin 去檢查開賣情況
    但檢查不到 "預訂" 網的開賣情況, 因為會 time out

    請問可以打做一個程式, 檢查 "預訂" 網的開賣情況嗎 ?

    回覆刪除
  3. 有冇得set 會響啊? :adore:

    回覆刪除
  4. 我自己整個就用緊第一種方法...........然後去某個位置check "暫無供應"字句, 出現就即係冇開賣 :bomb: :bomb: 幾低B...........
    試緊改落android到 :devil:

    回覆刪除
  5. 多謝你 :good: :good: :good:

    回覆刪除
  6. 可以的,睇下過一兩日假期內,整個新版本有響聲.

    回覆刪除
  7. Android有Free App做的.不過講真,如果佢每分鐘咁Check一次,都幾食電.

    回覆刪除
  8. 我仲係炒機新手,預訂網址係??

    回覆刪除
  9. http://www.apple.com/hk/retail/iphone/

    回覆刪除
  10. 可唔可以加入smartone checker?
    http://i4s.smartone.com/jsp/iPhone4S/tchinese/bundlepack.jsp
    thx

    回覆刪除
  11. Tks for sharing... I'm looking for Amy checker n ur page really helps. Keep up gd work

    回覆刪除
  12. 大大 你有無可能整埋網上開賣自動登入ID 同打PW 信用卡個D programm

    回覆刪除
  13. 試下得唔得先,多謝分享 :hoho:
    買到既一定會sponsor :good:

    回覆刪除
  14. btw點解會有error既?禁手動檢查會有error@@

    回覆刪除
  15. 似係Smartone條link 問題

    回覆刪除
  16. 搞掂! Fix左Bug! Download多一次~~

    回覆刪除
  17. 個timer可唔可以自己set? :hehe:

    回覆刪除
  18. 點解我desktop版從來未試過有貨既 :frown:

    回覆刪除
  19. how's work? why mine the link of SMT is blank??

    回覆刪除
  20. 一開就自己熄左, 唔WORK

    回覆刪除
  21. 達MiNG..你用VB寫?

    回覆刪除
  22. 你還會寫for Iphone6 ma?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 好大機會,但起第一水出現之前係冇乜可能.
      因為版面唔同,拎既data,版面既組織都未知, 估算有貨同冇貨既分別,暫時係唔可能.
      所以我對而家Hkgolden放既Bot係咪真係work係有保留.

      刪除
    2. 哈哈,咁十九號搏下啦唯有,等你啊haha

      刪除
    3. 更新了,不過使用上較有難度.

      免安裝Javascript版Apple Store iPhone 6 開賣Bot
      http://tatmingstudio.blogspot.hk/2014/09/javascriptapple-store-iphone-6-bot.html

      刪除
    4. 你好, 我下載左你的2012 年 的apple-store-checker的程式, 唔小心開左之後, 佢不斷係window彈4s開賣message, 我又搵唔到你個程式係咪裝左係我部機度, 請問點解決??

      刪除