2011年3月5日星期六

VB vs C# 2011版

沒完沒了的爭論,每年外國都總會有人身先士卒發一個類似的文,我在這個Blog都轉貼過幾次了。
但每次看這些"VB vs C#"我又覺得很有趣。

不過無可否認,VB的確是在死亡中,死因都是源自一些謬論。

例如 :
  • 寫C#的人專業一點。
  • 用C#寫的軟件穩定一點或效能一點。
  • VB只是適合學校教學使用或兒童Langauge。
但我對VB有情意結,而且沒有VB的.NET Framework太沉悶了。

以下幾條Link是前幾天在Google Reader見到,都有過百人回應 :
Should I abandon VB.Net?有百多個回應!
留言引伸至其他網站:
http://news.ycombinator.com/item?id=2274986
http://www.reddit.com/r/programming/comments/fuy1t/should_i_abandon_vbnet/

3 則留言:

  1. 我覺得VB少D功能0者。絕對不能認同"VB只是適合學校教學使用或兒童Langauge"。

    回覆刪除
  2. 其實嚴格來講, 分別不大.

    例如C#有Yeild , VB有Left()/Right()/Mid(),但大家其實都可以互相自己寫代替Function,只是MS幫你預先寫好咁解.

    不過我自己工作上都見慣不怪....
    你同老闆講寫開VB ,老闆 => :o_o: :dead: :frown: :wonder2: :surprise: :zzz: :clown: :fuck:
    你同老闆講寫開C# ,老闆 => :wink: :tongue: :slick: :kiss: :hoho: :good: :flowerface: :bouncy: :biggrin:

    回覆刪除
  3. 不因來自
    VB.NET 同 VB 係完全兩回事,

    而MS 最支持的 1st priority language 由 VB 唔係轉左去 VB.NET, 而係 由VB 轉去 C#

    好多人都只能同意, C# 係同 .NET 一齊設計的原生 language,
    而 VB.NET 係由 VB 昇級到 .NET 平台的中間產品(雖然後來一直都有更新)

    回覆刪除