2009年12月15日星期二

香港高登Windows Mobile版

現在寫的Windows Mobile版高登,進度非常之好,我花了星期六和星期日各一點時間,已經寫好大部份討論區的功能。
進度如下:
  • 抓取吹水台Topic List - 100%
  • 觀看內文 - 100%
  • 登入 - 100%
  • 開新 - Post 30%
  • 回Post - 30%
  • 引用文章 - 100%
  • 搜查文章 - 100%
  • 將高登Icon轉至Local Resource - 0%
  • Bookmark - 0%

最困難除了高登Server本身非常之慢,測試困難之外,其次就是介面上,手機軟件的世界和Windows軟件可謂兩個世界。
電腦上,空間比較大,設計介面上自由度大很多,但手機上,要如何盡量利用320x240的有限空間顯示資料就已經很考功夫。
另外就是.NET Compact Framework提供的Controls實在太簡化,功能少,樣子醜陋。
所以唯有自己寫UserControl,雖然網上有商業的UI Controls,但閒閒地都要幾千$$$,好貴。
免費的又不合用,我只想要一個類似Repeater的東西。

打開Visual Studio 2010 Beta2看看,原來還未包含.NET CF,上MSDN看,Microsoft似乎會Port現在的WPF去.NET CF 4.0去對抗iPhone UI。
預計這個WM版高登新年前應該可以完成吧。
2009-12-14-20-43-42-t.png

13 則留言:

  1. 有冇試過用WESTKIT 既高登+ API :wonder2: 可能可以慳唔少功夫

    回覆刪除
  2. 丫..冇睇到你前幾日既POST,原來早已玩完高登+API :good:
    希望你既作品快D完成,可以搵多D 巴打幫手美化下個PROGRAM :hoho:

    回覆刪除
  3. 買iPhone 啦
    淨係d game都夠你有排玩

    回覆刪除
  4. @Eric
    其實高登API 幫唔到幾多 :frown: 因為Golden server慢時,API果度都會慢,,,
    最慘係我前日俾Admin Bam左Account,我貼張碌鳩噴火既相,打左格仔都Bam...... :clown:

    回覆刪除
  5. @HKS
    我個人對iPhone真係冇乜感覺, 一o黎我唔追求做潮人 :clown:
    二o黎其實我好少玩電話上既Game....

    回覆刪除
  6. 介面方面可能真係要參考番IHKG同埋ANDROID上面既高登APPS,因為呢兩個真係寫得幾出色 :good: 最衰我唔太識如果唔係都想用M8個SDK 幫我部M8都整番個高登APPS

    回覆刪除
  7. 盡可能用api.hkgolden.com啦因為咁樣對高登負擔輕好多.
    加油! :good:

    回覆刪除
  8. how to download??
    我想要······

    回覆刪除
  9. 冇寫落去喇,其實好多西杰果個golden已經好夠用~
    而且似乎冇乜巴打支持window phone,,,,

    回覆刪除
  10. 可唔可以SHARE 個SOURCE. OR 要從咩方向去在Visual Studio 2010寫..因為我都想寫個WP7既高登APP

    回覆刪除
  11. 我個source係WM6.5的, 其實而家golden冇左api
    你見佢地而家果o的maziehkg 什麼什麼,應該都係自己寫parser , app再fetch post的.

    如果WP7既話,你可以用WebClient Class去DownloadString
    之後我諗個方向都係一樣, 自己寫parser 爬html dom ,最緊要加埋用regex.

    貼文回Post,你係要用WebClient 去模擬Post form, 最講技巧既地方係因為golden而家係用asp.net
    asp.net有ViewState的,ViewState一亂左, 就PostBack唔到.

    大概係咁上下,不過我講既已經係上一代方法, 唔知而家會唔會有咩新野.

    回覆刪除
  12. 謝謝你回覆...其實我 0寫PROGRAM經驗 NOW都係睇住WP7既開發APP EBOOK..
    如果做到去...抓取所有既台Topic List ...觀看內文... 我都覺得好成功sosad

    可惜我唔知點開始好, 排layout我就識.....所以指教一下巴打
    anyway多謝你

    回覆刪除
  13. 我會建議你先開一個Class Library Project 做Parser,再用Windows Form Reference返呢個DLL做FronEnd去試,到你試好晒至俾WP7用。

    我自己都玩過下WP DevTool,我覺得WP個Tool 慢到....
    所以用WinForm試會快好多.

    如果冇記錯,一般System.Net底下既常用Class都共通的。

    回覆刪除