2009年12月1日星期二

IT搵工哀歌

起香港討論區,淡友集中地-資訊科技版搵到呢張圖,睇完呢篇文,冇乜感覺,只因文中既說話我自己都講得太多。
其實諗返當初我有機會免學分讀IVE HD,真係唔應該揀讀電腦...令到我Degree都要順勢讀返電腦。如果俾我重新揀多一次,我會讀社工,除左幫到人,人工高之外,就係前景好,香港未來只會有更多社會問題,需要更多社工。

不過其實電腦行業,工作空缺真是"一浸浸"的,有時幾日既Job AD都未必有一份岩自己,但有時就一連有幾份心水。
所以我見到香港討論區網友經常追求"專業"資格,
不如盡量裝備自己,而且做電腦最忌"乜都識,冇樣精。",到有好工時至知道未夠料已經太遲。

雖然有好多人都同我講過話學咁多o野,最後都係"Dup石仔",但做得耐電腦呢行,深明"技術"未必係升職條件,但絕對係生存條件,就算突破唔到樽頸位,做唔到管理級數,但起咁惡劣既行頭下,至少亦未怕失業。不過我自己每天都仲係"捱驢仔",預計最做到4月,岩岩好夠一年又要轉工了。

沒有留言:

發佈留言