2011年1月25日星期二

山寨貨~你好o野! Zenithink Epad ZT-180 Android OS 2.2 Update!

兩個月前買左部山寨iPad見工做Presentation用 (請見 Zenithink ZT-180 ePad手入+用後感 ),之後買左部Sony Ericsson X8手機,所以部ePad一直封印左個幾月未開過。

岩岩八掛睇下呢間公司有咩新出品,原來呢間公司會再出一部Upgrade版本 : 512MB RAM, HDMI 同 Camera ,仲要售價冇乜變。
(See : ZT180多了512M内存可选 增加HDMI和摄像头 )
雖然全世界都插大陸抄人設計,但事實上又真係好多外國人買呢部ePad,出於貪平又好,好奇都好,Google上已經可以搵到有大大小小Fans Site同Forum

不過咁都未算,我真係要寫個服字俾山寨,連Sony Ericsson既X10都未肯出Android OS 2.2,呢間廠已經出左!
最新版本已經可以起官網呢度Download,不過我睇左有網話upgrade上2.2會仲慢

不過我都會Flash o黎玩下,返正都係千幾銀貨仔,玩死佢都冇所謂~但我今天至發現原來呢部機官方係支持雙OS,可以Flash做Win CE 6.0又得,Flash返做Android又得。
得閒就試下WinCE 6.0先,真係用都未用過!

6 則留言:

  1. 補充:整個X8 android 2.2 rom就正

    回覆刪除
  2. 我都出左部X8!
    除左個鏡頭冇focus之餘仲冇微距,令我影不到barcode之外,其他用途都完全沒有問題!
    當然如果有高手整個X8就正!

    回覆刪除
  3. 思朗仔!你好!
    我買了X8這些Cheap機,沒女吃!
    現在的公司一到Lunch,一圍有6,7部iphone友拎部電話放上檯,我跟女同事完全沒有共同話題,我最多講下玩Angry Bird心得!

    回覆刪除
  4. 是!
    而且上個月我和朋友去出電話! 條友說不知平一些出部HTC好定出iPhone好! 我叫他慳d洗! 又說他又不是會比錢買apps買英文雜誌的人,出HTC和iPhone都一樣!
    結果他出了HTC! 我後來想起,其實出iPhone是對媾女有幫助! 我覺得我害了他! 我們大家都是媾不到女的可憐蟲!

    你的X8除了Angry bird之外,還裝了甚麼apps? 我雖然都裝了睇書和日文字典之類的,但用得最多都是個叫beyond pod的podcast軟件! 因為我都是上$68 2G上網! 根本太慢! 大部份情況下都不能用來睇網頁! 最多只能更新一些RSS新聞! 和在有wifi情況下download一些電台節目聽!

    回覆刪除
  5. 你好!
    我想問你有沒有試過將一些片(普通xvid果d)放入這部機播?
    掂唔掂?
    謝謝!

    回覆刪除
  6. 我未試過,不過我估應該都順既,xvid而家都唔係什麼高要求既o野,但如果係H.264就可能會窒.

    回覆刪除