2010年11月26日星期五

Zenithink ZT-180 ePad手入+用後感

身邊的朋友和舊同事有時都會問我見工的心得,因為我見工已經習以為常,原因就不用說,有看開我的Blog就知我工作歷程坎坷。

而我自己的見工心得就是除了守時和衣著和禮貌之外,如何推銷自己都是十分重要。
我去見工,一樣都會把所有Jobs Reference做一個PowerPoint,等同Portfolio,再印出來,到見工時候就個別講解一下自己過去的工作。

要說服僱主給你工作機會或者一定的薪金和職位,不是口講就可以,有截圖就更加令人信服。
而且僱主亦會覺得你是有誠意的。

下星期一我需要見一份個人很想做的工作,本來想把近期的Project印出來,但竟然Printer沒有墨!!!上網看看Canon原裝墨要接近$300!!! 所以我就在想不如買一部平板電腦吧。

記得當日Steve Jobs發佈iPad時,很多人都取笑iPad是放大版iPhone。但今天iPad已經隨處可見了。

但我自己實在覺得iPad太貴了,而且我只是用過播PowerPoint,看圖,上網就是這樣。
聽歌,睇電影,玩遊戲我都不需要。上網找找找,最後見到有兩部山寨機可以選擇,一部叫aPad,一部叫ePad,所以就出高登買了。

兩部機在高登都沒有,反而在黃金商場至有。
見到兩部ePad,一部8吋Mon+Android 2.2 $1550 ,一部10吋Mon + Android 2.1 $1388,我當然買10吋那部,行什麼版本OS沒所謂。

買回來後,我差電後,玩了兩小時,感覺上是沒有那麼順,比起我的SonyEricsson X8電話行Android 1.6還要窒。但肯定的是一般使用上沒有問題的。
於Netbook相比,這部機更適合我,因為Netbook一般都還要$2200,而且重量都超過1kg。
但這部機才$1388,而且只重695g,大約4部iPhone的重量。
而這部機有得插Lan線!!!十分重要!!!因為大陸的酒店一般都還未有Wifi ,有都慢到你不想用。
而且酒店提供的Lan線一般都不用收費!!!
另支持Android Market,不怕沒有軟件用。
官方還提供Firmware update,最新版本是1030,我買回來就已經是最新了,算係咁喇....

使用情況其實大家可以看這裡的測試 : EPAD Android系统简单试用
或者上Youtube看開箱片

這部機的型號是Zenithink ZT-180
個Spec.都不算太差 :
  • 1GMHz CPU
  • DDR 256MB Ram
  • 內置2GB 儲存內間
  • 10.1吋TFT Mon
  • Wifi 或者 Lan頭
  • 兩個USB接口
  • 續航力官方說3小時,但我實際使用2小時已經玩完,可能我不斷上網吧。


其實山寨貨本身真係價錢平,又實用,但好衰唔衰強國人就係鐘意抄人Design,如果唔抄iPad Design,反而仲易令香港人接受。
所以呢部機只可以在特定場所使用,如果起地鐵或者Starbucks拎出來,一定俾愛潮的港喱串死。

大致上就係咁,不過差電時,機背有點熱,素聞強國產品易爆炸,希望不會發生在我身上,所以差電時,我勸大家都不要把機背向下。

其實如果想再買得便宜一點,可以上淘寶網買,我見到都只是$880人仔,計返港幣約$1000。
請見 : http://s8.taobao.com/search?q=epad

附上一些圖片 :

DSC00006-t.jpgDSC00007-t.jpgZT-180-DSC00009-t.jpgDSC00011-t.jpgDSC00003-t.jpgDSC00004-t.jpgDSC00005-t.jpg

11 則留言:

  1. 中意睇你個blog, 希望繼續寫落去. :love:

    回覆刪除
  2. 肯俾你玩花臣咁好
    我發覺呢家見工好似考試咁
    成日都要做埋啲唔實際理論性既考試題目
    仲要Long Question,條條要寫百幾字咁

    我真係唔明做呢啲野對工作有咩幫助,不如問我拎份Transcript黎睇成績算啦
    咁得閒玩呢啲,不如就自己公司既工作出幾個Scenario問下人點Design點Improve好過…

    回覆刪除
  3. 這些機我都很想買部! 但除了爆炸之外,這些機的內置鋰電聽說也很易死,如果死了,部機就變了廢物!

    回覆刪除
  4. 其實呢o的強國o野....用到一年已經偷笑....
    而且呢類過渡性產品,好快出新款,,,強國又出新款...
    千幾銀,算喇~~我都係諗住近期搵工用.
    平時出街你要我咩成斤o野出街,我寧願唔出!!! :kill2:

    回覆刪除
  5. 都唔係玩花臣既, 佢地可能一日in幾個人,個個都講到自己天花龍鳳...要佢肯定自己,係要花o的心思...
    好似design咁,冇Portfolio必死~~

    果類Programming Test已經叫好, 智力測驗我都做過幾次,,,
    試過做完兩個Test,每個一粒鐘....再in埋,Total花左我三個鐘...

    我同意呢類test對工作有幫助, 好多時佢係想考你能唔能夠起腦中 Visualize 到個Step ,換句話說係人肉Compiler, 當然熟既話,係冇問題. 例如一o的multi dimension既Array, 當中穿穿插插, 熟既話paper work都應該冇問題.

    相反Transcript 只係for fresh grad見工就有用...因為冇job ref, 所以要睇咩Hons.
    但去到搵AP,SA位, 佢地會睇學歷,但唔會睇成績喇,1st同2nd hons分別已經唔大, 直接睇你經驗同點prove 自己做到呢個位.

    因為大家都知道1st hons既人做o野唔一定比2nd low既人好.

    回覆刪除
  6. 多謝支持 :bouncy:
    我都希望可以同大家分享多o的,但時間往往唔夠洗 :frown:

    回覆刪除
  7. 是的,我都很同意,而比我都不會買netbook.
    其實一直都有留意這些tablet,看一些大d牌子的會不會出.
    但例如Samsung咁,貴過乜,如果買得起,不如買返iPad算.
    同埋我個人應該都不需要3G上網,希望遲些有大廠出部千零蚊既有wifi就正了

    回覆刪除
  8. 問題係…呢家見好多工所做既TEST,都係同以前讀書時做既考試卷無分別的
    咁樣佢同問人拎張transcript黎睇GPA就搞掂了,何必浪費時間…

    根本就係香港大部份公司,都將AP當做senior P,完全會無視analyst呢個字。

    回覆刪除
  9. 咁你好彩過我.....我都想做返o的同讀書時一樣程度既Test.....
    其實香港邊有analysis丫......
    好多SA位....requirement話就話要你明白咩係SDLC...但係真係趕起上o黎,,,一樣要寫埋一份.
    P,AP,SA起我心目中只係人工既分別...

    回覆刪除
  10. 你的見工方式幾好! 值得參考 :good:

    回覆刪除
  11. [...] on 24 January, 2011 by 達MiNG 兩個月前買左部山寨iPad見工做Presentation用 (請見 Zenithink ZT-180 ePad手入+用後感 ),之後買左部Sony Ericsson [...]

    回覆刪除