2009年5月1日星期五

Avast : Standard shield provider not found

免費防毒軟件中我只考慮三隻 - Avast Home Edition / AVG Free / Avira AntiVir Personal ,之前用WinXP+Avast一直相安無事,但係自從2008-6月轉左行Vista 64Bit後,就再冇用Avast,原因就係呢個"Standard shield provider not found",Vista總是話我冇防毒,雖然Avast似乎都是正常運作,不過個Windows睇落就冇咁靚仔。記得當時我試過AVG Free都是一樣,Vista都是出Warning話Anti-Virus有問題。所以自2008-6月到今天,我都是使用AntiVir。今天心血來潮再試試Avast / AVG。

Avast依然唔得,但奇怪我上Google又Search唔到中文Vista+64Bit既人用Avast有呢個問題,不過好在AVG已經可以正常工作,而且之前果個Web Scan功能都冇再咁慢,可以一用。
順便貼埋AVG Free + Windows Live Messenger Scan File既Setting:
http://www.avg.com/us.90495
avast_error_onvista64bit.png

1 則留言: