2011年10月10日星期一

Ruby on Rails取代PHP?

每種Dev Language都會有一批死忠者,有部份人總不想與競爭者並存。
在遠古時代,已經有:
"C# Kill VB" ,
"PHP Kill Perl",
"PHP Kill ASP.NET",
"Python kill Java" 等等...多得可以做一串Array...

每次一有這類話題,雙方都會爭議得面紅耳熱,但當中不乏一些論點具參考性,所以我一般看完主文後,文章的Comments才是主菜。

這段時間又有一篇"Ruby on Rails kill PHP" - PHP needs to die. What will replace it?
Java vs Ruby on Rails vs PHP

PHPer當然大反撃喇。

其實我個人認為PHP先不要急推PHP6,最需要變一下的是PHP Logo和官網。
我一直都認為PHP的Logo很80年代感覺的,官網亦欠缺時代感。

2 則留言:

  1. Ruby on Rails 很簡單嗎?可以簡單到像php可以attach入html裡嗎?我試過用............

    回覆刪除
  2. ROR絕對唔簡單喇, 果時我寫過一排,用Aptana Studio.
    嘩....佢果個MVC架構呀...Folder Structure呀...再加上佢果個ActiveRecord ORM呀....
    我只能夠用四個字去形容。
    或者佢真係好好寫, 但我覺得上手唔易. Document 少, Resource都唔多.

    回覆刪除