2010年7月16日星期五

外國人眼中的電腦程式員等級

剛剛看到這篇文 - What makes a programmer “senior”?
起英美地方的Programmer一樣細分
  • Junior Programmer
  • Programmer
  • Senior Programmer

詳細內容大家可以自行去看看,不過我Highlight文中所講的五點:
  1. You know more than one (programming) language
  2. You regularly code outside of work
  3. You’ve built software from conception to implementation to support
  4. You innovate
  5. You apply software to solve real problems

  • 第1點我不同意,雖然大多數有若干年經驗的Programmer都能操超過一種Language,但其實只係Primary和Secondary關係,好似我本人來說,.NET平台是Primary,PHP只是Secondary for hobby,但其實同做唔做到Senior似乎冇關係,我經常放起口邊的 : (做電腦,寧願做一種技術的Expert,好過周身刀,冇張利。)
  • 第2點更加不同意,廿多歲時,心中還有團火,好多人慢慢漸大時,其實工餘時間再去Coding的動力已經不大。
  • 第3點即是所謂一條龍服務,其實香港好多人都係,但.....
  • 至於第4和第5點,其實取決於不同公司的方針吧...有很多老闆接受不到太新的事物,怕行先死先...而solve real problems...其實即是solve boss's money problem...

文中的留言比內文精彩,有印度人留言話 : ( Here in India, anyone who can grind for long hours is a Senior Developer.)

這個Blog我本人已Bookmark,有很多都幾適合香港同行睇的文如:
Programmers are people, too
Outsourcing Doesn't Work
都講出我的心聲,即使用Google Translate慢慢看,我都要看完它。

沒有留言:

發佈留言