2009年3月19日星期四

用Miranda打造"最安全"的Live Messenger

自從返左呢份新工後,工作量大減...做既o野之少真係前所未有,好似我今日既工作,竟然只係做一個Login Page...15分鐘搞掂後,就執下其他Project。
但係公司唔俾食煙,女同事又不多,男同事年紀又比我大很多,沒話題。
一日坐起度對住電腦8個鐘,坐到我腰都癱埋。
所以有時都幾悶,由於個位實在太開揚,唔可以上討論區,唔可以MSN,但係可以用EarPhone聽MP3或收音機,唯有諗諗計睇下點樣用到MSN又唔會俾人見到。
試左好多MSN Clone,除左Miranda外,其他都唔合格,最主要係Contact List太易睇到。

最後幾經修改,較字型,轉晒所有Icon做透明,得出呢個版本既Miranda,如果唔係用得太多,其實遠睇都唔易發覺呢個係MSN吧。
office_miranda.png

沒有留言:

發佈留言