2008年2月17日星期日

Microsoft Forge New Powers & Heroes Happen Here

Microsoft 註冊了一個神秘Domain :
http://www.opensourcehero.com

照字面意思令人聯想到可能是SourceForge之類既站,但是Microsoft本身已經有CodePlex,而微軟OpenSource的社群又已經有PopFly,所以相信未必係我所想的。

點擊Url會Redirect去到 http://www.microsoft.com/opensource/heroes/default.mspx

大字標題 2月27日揭曉~
不知道搞什麼~但是"Heroes"這個字是不是跟Microsoft Virtual Lab中出現的"Heroes Happen Here"有關係呢?

Microsoft Virtual Lab可以讓你install IE的ActiveX後,就可以讓你Remote Desktop般,連去一個試用平台,試玩微軟的新產品而已。
不過兩者有冇關係就要等到27號至知。

http://www.microsoft.com/heroeshappenhere/default.mspx

沒有留言:

發佈留言